Маркетингові інструменти формування та розвитку привабливості територій для цільової аудиторії «населення»
View/ Open
Date
2018Author
Гавриш, Ірина Іванівна
Буднікевич, Ірина Михайлівна
Metadata
Show full item recordAbstract
В статті розглянуто роль та напрямки застосування маркетингових інструментів в процесах
формування та розвитку привабливості територій для цільової аудиторії «населення». Вказано, що
загальною тенденцією територіального управління є зміна цільових орієнтирів програм і стратегії
на користь та інтереси основних цільових груп. Сформовано визначення категорії «поселенська привабливість». Обґрунтовано пріоритетність цільової аудиторії «населення» як замовника, учасника
та бенефіцієнта територіальних маркетингових програм. Узагальнено окремі зарубіжні практики
(Австрії, США, Франції, Німеччини, Словенії) імплементації маркетингових інструментів і технологій в політику підвищення поселенської привабливості територій та визначено можливості їх
використання в Україні.