ФОРМУВАННЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ ДИРЕКТОРА ШКОЛИ У СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ
Abstract
Суспільні, політичні, соціальні та економічні глобалізаційні зміни, які відбуваються сьогодні в Україні, здійснюють великий вплив на сучасну систему освіти. Відповідно формується нова ідеологія та практика діяльності закладу загальної середньої освіти як функціонуючої соціально-педагогічної системи, що розвивається результатами діяльності якої є: «забезпечення якості освіти на підставі збереження її фундаментальності і відповідності актуальним і перспективним потребам особистості, суспільства і держави» (Закон України, 2017). Національною доктриною розвитку вітчизняної освіти описано основну мету та ключові завдання, що поставлені перед закладом загальної середньої освіти. В ній мова йдеться про збереження, примноження та розвиток національної культури, виховання патріотизму, формування соціальної та особистісної відповідальності, формування потреби у збереженні здоров’я, спрямування на активну життєву позицію, свідому підготовку молоді до реалізації себе як професіонала.