dc.description.abstract | У суспільстві велике значення
приділяється розвитку особистості, реформуванню вітчизняної системи
освіти. Пріоритетним стає процес набуття молодшими школярами нового
досвіду соціальних відносин, засвоєння норм, правил і цінностей, прийнятих
у соціумі, самостійного включення до соціально-побутового середовища,
освоєння різних видів соціально-побутової діяльності. Основою цього процесу
є така інтегративна характеристика особистості як готовність до соціальнопобутової орієнтації.
Актуальність проблеми формування готовності до соціально-побутової
орієнтації визначається вимогами Державного стандарту початкової загальної
освіти, в якому підкреслюється необхідність формування в учнів цілісного,
соціально-орієнтованого погляду на світ, оволодіння початковими навичками
адаптації в світі, що динамічно змінюється і розвивається. Однак у сучасній
початковій школі цьому процесу перешкоджає недостатньо розроблений зміст
соціально-побутової спрямованості, а також відсутність цілеспрямовано
організованої роботи педагогів і батьків по включенню молодших школярів у
соціально-побутову діяльність. | uk_UA |