Показати скорочений опис матеріалу
ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ДО СОЦІАЛЬНО-ПОБУТОВОЇ ОРІЄНТАЦІЇ
dc.contributor.author | Марко, Анастасія Валентинівна | |
dc.date.accessioned | 2022-02-01T13:16:56Z | |
dc.date.available | 2022-02-01T13:16:56Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3604 | |
dc.description.abstract | У суспільстві велике значення приділяється розвитку особистості, реформуванню вітчизняної системи освіти. Пріоритетним стає процес набуття молодшими школярами нового досвіду соціальних відносин, засвоєння норм, правил і цінностей, прийнятих у соціумі, самостійного включення до соціально-побутового середовища, освоєння різних видів соціально-побутової діяльності. Основою цього процесу є така інтегративна характеристика особистості як готовність до соціальнопобутової орієнтації. Актуальність проблеми формування готовності до соціально-побутової орієнтації визначається вимогами Державного стандарту початкової загальної освіти, в якому підкреслюється необхідність формування в учнів цілісного, соціально-орієнтованого погляду на світ, оволодіння початковими навичками адаптації в світі, що динамічно змінюється і розвивається. Однак у сучасній початковій школі цьому процесу перешкоджає недостатньо розроблений зміст соціально-побутової спрямованості, а також відсутність цілеспрямовано організованої роботи педагогів і батьків по включенню молодших школярів у соціально-побутову діяльність. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Кафедра педагогіки та методики початкової освіти | uk_UA |
dc.title | ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ДО СОЦІАЛЬНО-ПОБУТОВОЇ ОРІЄНТАЦІЇ | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету