ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАСТУПНОСТІ У ФОРМУВАННІ УЧНІВ ПЕРШОГО КЛАСУ ЦІЛІСНОГО СПРИЙНЯТТЯ ПРИРОДИ
Abstract
Зміна світової екологічної ситуації зажадало й іншого ставлення людини до навколишньої природи. Змінилися і ціннісні орієнтири, менталітет, з'явилося розуміння того, що лише екологічна безпека забезпечує процес сталого розвитку. Формування цілісного сприйняття природи є концептуальною засадою екологічної освіти.
Для того, щоб діяти на користь природи, людина повинна мати необхідний рівень екологічних знань, вміти їх використовувати. Розуміння того, що людство – це частина природи, призвело до зміни ставлення до екологічної освіти, основи якого закладаються у ранньому віці, на першому етапі – це емоційне виховання, а згодом - активні дії щодо захисту та охорони навколишнього середовища. В останні роки багато зроблено для екологічної освіти дошкільнят та молодших школярів: проведено дослідження принципів побудови навчальних предметів природничо-наукового циклу, внесені до них зміст необхідні зміни.