Show simple item record

dc.contributor.authorЦибуляк, Марина Іванівна
dc.date.accessioned2022-02-01T13:17:02Z
dc.date.available2022-02-01T13:17:02Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3605
dc.description.abstractЗміна світової екологічної ситуації зажадало й іншого ставлення людини до навколишньої природи. Змінилися і ціннісні орієнтири, менталітет, з'явилося розуміння того, що лише екологічна безпека забезпечує процес сталого розвитку. Формування цілісного сприйняття природи є концептуальною засадою екологічної освіти. Для того, щоб діяти на користь природи, людина повинна мати необхідний рівень екологічних знань, вміти їх використовувати. Розуміння того, що людство – це частина природи, призвело до зміни ставлення до екологічної освіти, основи якого закладаються у ранньому віці, на першому етапі – це емоційне виховання, а згодом - активні дії щодо захисту та охорони навколишнього середовища. В останні роки багато зроблено для екологічної освіти дошкільнят та молодших школярів: проведено дослідження принципів побудови навчальних предметів природничо-наукового циклу, внесені до них зміст необхідні зміни.uk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра педагогіки та методики початкової освітиuk_UA
dc.titleЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАСТУПНОСТІ У ФОРМУВАННІ УЧНІВ ПЕРШОГО КЛАСУ ЦІЛІСНОГО СПРИЙНЯТТЯ ПРИРОДИuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record