КУЛЬТУРА МОВЛЕННЯ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ, ЯК ОСНОВА ЕФЕКТИВНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ
Abstract
У контексті реалізації національної політики реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» (станом до 2029 рік) суттєво підвищилися вимоги до мовної обізнаності вчителів. Нова українська школа базується на принципі індивідуалізованого способу навчання та принципу орієнтації на дитину, тому мовлення педагогів початкової школи є стандартами спілкування, мовним експертом носіями та моделями мови і культури. Затверджено новітні концепції початкової освіти, що дощволяє, використовуючи засоби, ефективні методи та прийоми, покращувати мовну підготовку майбутніх учителів під час навчання у вищих навчальних закладах, формувати у них готовність використовувати правила усного та письмового спілкування в різних професійних ситуаціях.