Show simple item record

dc.contributor.authorШабатаєва, Юлія Валеріївна
dc.date.accessioned2022-02-01T13:20:50Z
dc.date.available2022-02-01T13:20:50Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3610
dc.description.abstractУ контексті реалізації національної політики реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» (станом до 2029 рік) суттєво підвищилися вимоги до мовної обізнаності вчителів. Нова українська школа базується на принципі індивідуалізованого способу навчання та принципу орієнтації на дитину, тому мовлення педагогів початкової школи є стандартами спілкування, мовним експертом носіями та моделями мови і культури. Затверджено новітні концепції початкової освіти, що дощволяє, використовуючи засоби, ефективні методи та прийоми, покращувати мовну підготовку майбутніх учителів під час навчання у вищих навчальних закладах, формувати у них готовність використовувати правила усного та письмового спілкування в різних професійних ситуаціях.uk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра педагогіки та методики початкової освітиuk_UA
dc.titleКУЛЬТУРА МОВЛЕННЯ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ, ЯК ОСНОВА ЕФЕКТИВНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record