ВЗАЄМОДІЯ СІМ'Ї І ШКОЛИ У ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Abstract
У сучасних умовах значно зростає роль
сім'ї та школи у формуванні всебічно розвиненої особистості, збереженні та
зміцненні здоров'я дітей молодшого шкільного віку. Сім'я і школа повинні
створити сприятливі умови для збереження і зміцнення фізичного, психічного
здоров'я молодшого школяра і формування здорового способу життя. Сім'я,
школа і громадськість – головні соціальні інститути, що відповідають за
виховання і навчання дітей і підлітків. Вони відіграють провідну роль у
становленні та розвитку особистості молодшого школяра, формуванні
здорового способу життя, збереженні та зміцненні його здоров'я.
Формування позитивної мотивації молодших школярів до здорового
способу життя і виховання відповідального ставлення до здоров'я, перш за все,
залежить від правильної взаємодії школи і сім'ї, від цілеспрямовано
організованої спільної роботи батьків, вчителів початкових класів і медичних
працівників. Фізичне та психічне здоров'я дітей молодшого шкільного віку
значною мірою залежить від їх активної співпраці та взаємодії в організації та
проведенні освітньої, лікувально-профілактичної та фізкультурно-оздоровчої
роботи.