Show simple item record

dc.contributor.authorМолофій, Любов Дмитрівна
dc.date.accessioned2022-02-01T13:22:53Z
dc.date.available2022-02-01T13:22:53Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3611
dc.description.abstractУ сучасних умовах значно зростає роль сім'ї та школи у формуванні всебічно розвиненої особистості, збереженні та зміцненні здоров'я дітей молодшого шкільного віку. Сім'я і школа повинні створити сприятливі умови для збереження і зміцнення фізичного, психічного здоров'я молодшого школяра і формування здорового способу життя. Сім'я, школа і громадськість – головні соціальні інститути, що відповідають за виховання і навчання дітей і підлітків. Вони відіграють провідну роль у становленні та розвитку особистості молодшого школяра, формуванні здорового способу життя, збереженні та зміцненні його здоров'я. Формування позитивної мотивації молодших школярів до здорового способу життя і виховання відповідального ставлення до здоров'я, перш за все, залежить від правильної взаємодії школи і сім'ї, від цілеспрямовано організованої спільної роботи батьків, вчителів початкових класів і медичних працівників. Фізичне та психічне здоров'я дітей молодшого шкільного віку значною мірою залежить від їх активної співпраці та взаємодії в організації та проведенні освітньої, лікувально-профілактичної та фізкультурно-оздоровчої роботи.uk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра педагогіки та методики початкової освітиuk_UA
dc.titleВЗАЄМОДІЯ СІМ'Ї І ШКОЛИ У ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record