Показати скорочений опис матеріалу
ОРГАНІЗАЦІЯ КООПЕРАТИВНОГО НАВЧАННЯ В УМОВАХ ЦІЛІСНОГО ОСВІТНЬОГО ІНКЛЮЗИВНОГО ПРОЦЕСУ
dc.contributor.author | Мотовилець, Анастасія Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2022-02-01T13:26:19Z | |
dc.date.available | 2022-02-01T13:26:19Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3614 | |
dc.description.abstract | Через новітні підходи до здійснення освітнього процесу в перелічених вище закладах ми спостерігаємо ефективність та прогрес в розвитку вихованців. Такі документи які Закон України «Про освіту» 2017 року, Концепція розвитку інклюзивної освіти 2010 року і Концепція Нової української школи свідчать, що важливим є забезпечення особистісно-орієнтованого підходу під час здійснення кооперативного навчання, в якому може реалізуватися кожен здобувач освіти незалежно від його можливостей. В контексті європейських цінностей сучасна освіта Нової української школи вимагає значної переорієнтації в свідомості суспільства і насамперед фахівців закладів початкової освіти, а також здійснення педагогами своєї професійної діяльності через постійне підвищення кваліфікації з урахуванням принципів толерантності, поваги до кожної особистості, зокрема до осіб з особливими освітніми потребами, неупередженості та недопущення дискримінації. Реалізація всебічного розвитку в молодших школярів, доступності здобуття ними всіх форм та типів освітніх послуг залежить від якісної підготовки фахівців до роботи в інклюзивному середовищі через використання інтерактивних технологій навчання. Такими фахівцями є вчителя початкових, середніх та старших класів, асистенти вчителів, та спеціалісти з інклюзії. В Концепції розвитку інклюзивної освіти 2010 року йдеться про підготовку достатньої кількості кваліфікованих педагогічних кадрів, які володіють методикою інклюзивного навчання, компетентні в інтерактивних технологіях, а також створення системи вдосконалення їх педагогічної майстерності. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Кафедра педагогіки та методики початкової освіти | uk_UA |
dc.title | ОРГАНІЗАЦІЯ КООПЕРАТИВНОГО НАВЧАННЯ В УМОВАХ ЦІЛІСНОГО ОСВІТНЬОГО ІНКЛЮЗИВНОГО ПРОЦЕСУ | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету