Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorДутчак, Світлана Вікторівна
dc.date.accessioned2021-08-09T17:22:46Z
dc.date.available2021-08-09T17:22:46Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.citationМетою даної роботи є обґрунтування ролі споживача турпродукту в питаннях пошуку, аналізу та систематизації інформації про туристсько-рекреаційні ресурси, які виступають основою розвитку туризму, виробництва того чи іншого виду туристичного продукту.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/386
dc.description.abstractТуризм, як і будь-яка інша галузь господарської діяльності, має свої особливі закономірності розвитку і є надзвичайно складною соціально-економічною системою. Її складові : туристсько-рекреаційні ресурси, туристична індустрія (ринок турпродукту та можливості його реалізації), споживач турпродукту ( турист – в нашому розумінні - це не просто клієнт туристичного підприємства, це сучасна людина з певними інтересами, потребами , культурою, проблемами, матеріальними статками і т.д.). “Туристика” - як прикладна наука про туризм, охоплює два рівні : по-перше це галузь загалом ( її структура, ресурси, міжгалузеві зв’язки, закономірності розвитку, а також територіальна організація, управління, економіка тощо), по-друге - туристський суб’єкт (туристичне підприємство) зокрема. Під територіальною організацією туризму розуміємо спосіб об’єднання структурних одиниць в результаті якого формується ієрархія туризму. Управління туризму – це система відносин між суб’єктом управління (органами управління туризмом різних рівнів) та об’єктом управління – туристичним підприємством. Економіка туризму розкриває систему відносин між виробником, посередником (продавцем) та споживачем туристичного продукту.uk_UA
dc.description.sponsorshipгеодезії, картографії та управління територіямиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДрукарня видавництва "Рута" Чернівецького національного університету. 58012. Чернівці, вул. Коцюбинського, 2uk_UA
dc.subjectтуристика, туристсько-рекреаційні ресурси, мотивація споживача, управління туризмомuk_UA
dc.titleМОЖЛИВОСТІ ТЕРИТОРІЇ ТА МОТИВАЦІЯ СПОЖИВАЧА ТУРПРОДУКТУ В ПИТАННЯХ ДОСЛІДЖЕННЯ ТУРИСТСЬКО-РЕКРЕАЦІЙНИХ РЕСУРСІВuk_UA
dc.title.alternativeDutchak Svitlana POSSIBILITIES OF THE TERRITORY AND MOTIVATION OF THE CONSUMER OF THE TOUR PRODUCT IN THE ISSUES OF RESEARCH OF TOURIST AND RECREATIONAL RESOURCESuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу