Показати скорочений опис матеріалу
Реалізація питальності в структурі складного речення: контекст мовотворчості Марка Вовчка і лінгводидактика
dc.contributor.author | Дячук, Анастасія Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2022-02-08T10:22:43Z | |
dc.date.available | 2022-02-08T10:22:43Z | |
dc.date.issued | 2021-12 | |
dc.identifier.citation | Дячук А. Реалізація питальності в структурі складного речення: контекст мовотворчості Марка Вовчка і лінгводидактика. Магістерська робота, Філологічний факультет, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3890 | |
dc.description.abstract | У кваліфікаційній роботі проаналізовано питальність як синтаксичну категорію, що виражає запит інформації й реалізується у структурі складного речення; досліджено складносурядні конструкції, що виражають однофункційну та різнофункційну питальну модальність; схарактеризовано складнопідрядні речення в аспекті диференціації пряма / непряма питальність; окреслено можливості поєднання предикативних одиниць з питальністю в складному безсполучниковому реченні. На широкому ілюстративному матеріалі, дібраного з творів Марка Вовчка, досліджено первинні та вторинні функції питальності, зосереджено увагу на експресивності складних конструкцій, одна з предикативних частин яких становить риторичне запитання ‒ емоційноекспресивне ствердження чи заперечення. З використанням мовотворчості Марка Вовчка та з опертям на найновіші дослідження в методиці викладання української мови репрезентовано лінгводидактичні засади та методичні рекомендації щодо вивчення складного речення в закладах загальної середньої освіти, запропоновано методи й прийоми для ефективного їх використання в шкільній практиці, представлено систему вправ і завдань, інноваційний лінгводидактичний інструментарій для успішного засвоєння знань про складне речення як синтаксичну одиницю в ЗЗСО. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | сучасної української мови | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | питальність | uk_UA |
dc.subject | первинні / вторинні функції | uk_UA |
dc.subject | модальність | uk_UA |
dc.subject | складне речення | uk_UA |
dc.subject | складносурядне речення | uk_UA |
dc.subject | складнопідрядне речення | uk_UA |
dc.subject | складне безсполучникове речення | uk_UA |
dc.subject | риторичне запитання | uk_UA |
dc.subject | Марко Вовчок | uk_UA |
dc.subject | методичний інструментарій | uk_UA |
dc.subject | вправи та завдання | uk_UA |
dc.subject | лінгводидактика | uk_UA |
dc.title | Реалізація питальності в структурі складного речення: контекст мовотворчості Марка Вовчка і лінгводидактика | uk_UA |
dc.title.alternative | The study of interrogativeness within a complex sentence: the context of Marko Vovchko language creation and linguodidactics | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету