dc.contributor.author | Свекла, Михаела-Родіка Петрівна | |
dc.date.accessioned | 2022-02-17T08:26:11Z | |
dc.date.available | 2022-02-17T08:26:11Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4078 | |
dc.description.abstract | У роботі представлено результати теоретичного обґрунтування та емпіричного
виявлення взаємозв’язків між кар’єрними орієнтаціями й особистісними
властивостями вчителів україномовних і румуномовних шкіл. Актуальність
дослідження обумовлена тим, що проблема професійної кар’єри особистості
педагога, у тому числі на етапі професійної підготовки фахівця, поки що не
знайшла відповідного відображення у психології. На основі статистичного
аналізу з’ясовано, що існує розгалужена система взаємозв’язків між кар’єрними
орієнтаціями та особистісними властивостями у вчителів румуномовних та
україномовних шкіл. Також існують статистичні відмінності між групами у
прояві кар’єрних тенденцій, сенсожиттєвих орієнтацій та головних компонентів
прояву особистості. | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;educ_2022_062 | |
dc.title | Взаємозв’язок кар’єрних орієнтацій вчителів україномовних та румуномовних шкіл з їхніми особистісними властивостями | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |