Show simple item record

dc.contributor.authorШульга, Альона
dc.contributor.authorMakoviichuk, Olesia
dc.contributor.authorGatrych, Ivan
dc.date.accessioned2022-04-17T13:53:51Z
dc.date.available2022-04-17T13:53:51Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationШульга, А., Маковійчук, О., Гатрич, І. (2022). Проблема цифрової компетентності вчителів при викладанні мистецьких дисциплін в умовах дистанційного навчання. Acta Paedagogiсa Volynienses, 1, 222–229, doi: https://doi.org/10.32782/apv/2022.1.2.34uk_UA
dc.identifier.issn2786-4693
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4258
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблему цифрової компетентності вчителів під час викладання мистецьких дисци- плін в умовах дистанційного навчання. Розкрито сутність понять «цифрова грамотність» та «цифрова ком- петентність» з акцентуванням уваги на тому, що цифрова компетентність виступає як узагальнююча кате- горія вищого порядку і може включати в себе такі поняття, як «цифрові навички», «медіа-» та «інформаційну грамотність», «ІКТ-грамотність». Проаналізовано цифрову компетентність крізь призму «Опису цифрової компетентності педагогічного працівника», «Опису рамки цифрової компетентності для громадян України DigCompUA for Citizens 2.1». Здійснено дослідження проблеми цифрової компетентності вчителів мистецьких дисциплін в умовах дистанційного навчання шляхом опитування вчителів початкових класів та вчителів, які залучені до викладання мистецьких дисциплін. Наголошується на важливості демонстрування техніки малювання в режимі реального часу, тобто учні обов’язково повинні бачити всі дії вчителя під час творчого процесу з коментуванням. Для вчителя важливим є візуальний контакт з учнями, тому основним завданням є максимальне моделювання процесу та умов очного навчання. Виявлено недостатній рівень цифрової компетентності вчителів під час викладання мистецьких дисциплін в умовах дистанційного навчання, оскільки уроки мистецького циклу потребують ґрунтовного демонстрування послідовності малювання, створення твору чи вивчення музичного твору, а не просто зведення уроку до перегля- ду відео чи взагалі відсутності пояснення. Запропоновано набір програм та додатків, які можна використовувати під час організації уроків мистець- кого циклу в умовах дистанційного навчання, таких як сайти віртуальних екскурсій, програми ArtRage, Pottery, інтерактивні платформи Kahoot, LearningApp. Наголошено на важливості подальшого дослідження та розроблення опису цифрового інструментарію, методичних рекомендацій та практичних доробків використання цифрового інструментарію під час викладання мистецьких дисциплін.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectцифрова компетентністьuk_UA
dc.subjectвикладання мистецьких дисциплінuk_UA
dc.subjectцифрова компетентність вчителя при викладанні мистецьких дисциплінuk_UA
dc.subjectцифрова грамотністьuk_UA
dc.titleПроблема цифрової компетентності вчителів при викладанні мистецьких дисциплін в умовах дистанційного навчанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record