Показати скорочений опис матеріалу
Проблема цифрової компетентності вчителів при викладанні мистецьких дисциплін в умовах дистанційного навчання
dc.contributor.author | Шульга, Альона | |
dc.contributor.author | Makoviichuk, Olesia | |
dc.contributor.author | Gatrych, Ivan | |
dc.date.accessioned | 2022-04-17T13:53:51Z | |
dc.date.available | 2022-04-17T13:53:51Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Шульга, А., Маковійчук, О., Гатрич, І. (2022). Проблема цифрової компетентності вчителів при викладанні мистецьких дисциплін в умовах дистанційного навчання. Acta Paedagogiсa Volynienses, 1, 222–229, doi: https://doi.org/10.32782/apv/2022.1.2.34 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2786-4693 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4258 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто проблему цифрової компетентності вчителів під час викладання мистецьких дисци- плін в умовах дистанційного навчання. Розкрито сутність понять «цифрова грамотність» та «цифрова ком- петентність» з акцентуванням уваги на тому, що цифрова компетентність виступає як узагальнююча кате- горія вищого порядку і може включати в себе такі поняття, як «цифрові навички», «медіа-» та «інформаційну грамотність», «ІКТ-грамотність». Проаналізовано цифрову компетентність крізь призму «Опису цифрової компетентності педагогічного працівника», «Опису рамки цифрової компетентності для громадян України DigCompUA for Citizens 2.1». Здійснено дослідження проблеми цифрової компетентності вчителів мистецьких дисциплін в умовах дистанційного навчання шляхом опитування вчителів початкових класів та вчителів, які залучені до викладання мистецьких дисциплін. Наголошується на важливості демонстрування техніки малювання в режимі реального часу, тобто учні обов’язково повинні бачити всі дії вчителя під час творчого процесу з коментуванням. Для вчителя важливим є візуальний контакт з учнями, тому основним завданням є максимальне моделювання процесу та умов очного навчання. Виявлено недостатній рівень цифрової компетентності вчителів під час викладання мистецьких дисциплін в умовах дистанційного навчання, оскільки уроки мистецького циклу потребують ґрунтовного демонстрування послідовності малювання, створення твору чи вивчення музичного твору, а не просто зведення уроку до перегля- ду відео чи взагалі відсутності пояснення. Запропоновано набір програм та додатків, які можна використовувати під час організації уроків мистець- кого циклу в умовах дистанційного навчання, таких як сайти віртуальних екскурсій, програми ArtRage, Pottery, інтерактивні платформи Kahoot, LearningApp. Наголошено на важливості подальшого дослідження та розроблення опису цифрового інструментарію, методичних рекомендацій та практичних доробків використання цифрового інструментарію під час викладання мистецьких дисциплін. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | цифрова компетентність | uk_UA |
dc.subject | викладання мистецьких дисциплін | uk_UA |
dc.subject | цифрова компетентність вчителя при викладанні мистецьких дисциплін | uk_UA |
dc.subject | цифрова грамотність | uk_UA |
dc.title | Проблема цифрової компетентності вчителів при викладанні мистецьких дисциплін в умовах дистанційного навчання | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету