Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorОлійник, Марія Іванівна
dc.contributor.authorІванчук, Марія
dc.date.accessioned2022-04-28T20:20:34Z
dc.date.available2022-04-28T20:20:34Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationІванчук М., Олійник М. Розвиток особистісного потенціалу молодшого школяра в умовах інтегрованого навчання. Педагогічна освіта: теорія і практика : зб. наук. праць. Кам’янець-Подільський, 2019. Вип. 26 (1-2019). Ч. 2. С. 224–231.uk_UA
dc.identifier.issn2309-9763
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4292
dc.description.abstractУ статті подається характеристика особистісного потенціалу та розкривається його розвиток у процесі інтегрованої навчальної діяльності. Аналізується проблема дослідження крізь призму теоретичних положень провідних вітчизняних і зарубіжних дослідників. Обґрунтовується значимість інтегрованої навчальної діяльності в розвитку особистісного потенціалу молодшого школяра.uk_UA
dc.description.sponsorshipпедагогіки та психології дошкільної освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherКам’янець-Подільськийuk_UA
dc.subjectінтегроване навчання,uk_UA
dc.subjectособистісний потенціал,uk_UA
dc.subjectмолодший школяр,uk_UA
dc.subjectнавчально- пізнавальна діяльність,uk_UA
dc.subjectсаморозвитокuk_UA
dc.titleРозвиток особистісного потенціалу молодшого школяра в умовах інтегрованого навчанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу