dc.contributor.author | Кузнєцова, Катерина | |
dc.contributor.author | Комісарик, Марія | |
dc.date.accessioned | 2022-04-29T15:48:30Z | |
dc.date.available | 2022-04-29T15:48:30Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Кузнєцова К., Комісарик М. Психологічні особливості професіоналізації студентів на етапі навчання у закладі вищої освіти. Вплив комунікативно-інформаційного простору на психологічні особливості й особистісні ресурси людини в умовах дії дестабілізаційних факторів на суспільство : монографія / за наук. редакцією І.М. Зварича. Чернівці: Чернівец. нац. ун-т, 2022. С.252-282. URL: https://drive.google.com/drive/folders/1y9JM_YupCQZpqnjWDF4WuC4XlsYF1vqq?usp=sharing | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-966-423-000-0 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4296 | |
dc.description.abstract | Інтенсивність і різноманітність соціальних контактів – одна з
особливостей сучасного життя. У результаті цього емоційне
благополуччя та стабільність людини, ефективність її діяльності
стають більш залежними від взаємодії з іншими людьми. Водночас
змінилося середовище дитини: сьогодні дитина прилучена до
принципово нової ситуації ‒ розірваних зв’язків, коли з дошкільного
віку дитина вступає у величезний розгорнений соціальний простір.
Ураховуючи вищезазначене, вважаємо, що проблема розгляду та
вивчення особливостей формування толерантності в дошкільному віці
стає актуальною та нагальною. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | кафедра педагогіки та психології дошкільної освіти | uk_UA |
dc.publisher | Чернівецький національний Університет імені Юрія Федьковича | uk_UA |
dc.subject | толерантність, дошкільний вік, соціальні контакти | uk_UA |
dc.title | Психологічні особливості професіоналізації студентів на етапі навчання у закладі вищої освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |