Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКузнєцова, Катерина
dc.contributor.authorКомісарик, Марія
dc.date.accessioned2022-04-29T15:48:30Z
dc.date.available2022-04-29T15:48:30Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationКузнєцова К., Комісарик М. Психологічні особливості професіоналізації студентів на етапі навчання у закладі вищої освіти. Вплив комунікативно-інформаційного простору на психологічні особливості й особистісні ресурси людини в умовах дії дестабілізаційних факторів на суспільство : монографія / за наук. редакцією І.М. Зварича. Чернівці: Чернівец. нац. ун-т, 2022. С.252-282. URL: https://drive.google.com/drive/folders/1y9JM_YupCQZpqnjWDF4WuC4XlsYF1vqq?usp=sharinguk_UA
dc.identifier.isbn978-966-423-000-0
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4296
dc.description.abstractІнтенсивність і різноманітність соціальних контактів – одна з особливостей сучасного життя. У результаті цього емоційне благополуччя та стабільність людини, ефективність її діяльності стають більш залежними від взаємодії з іншими людьми. Водночас змінилося середовище дитини: сьогодні дитина прилучена до принципово нової ситуації ‒ розірваних зв’язків, коли з дошкільного віку дитина вступає у величезний розгорнений соціальний простір. Ураховуючи вищезазначене, вважаємо, що проблема розгляду та вивчення особливостей формування толерантності в дошкільному віці стає актуальною та нагальною.uk_UA
dc.description.sponsorshipкафедра педагогіки та психології дошкільної освітиuk_UA
dc.publisherЧернівецький національний Університет імені Юрія Федьковичаuk_UA
dc.subjectтолерантність, дошкільний вік, соціальні контактиuk_UA
dc.titleПсихологічні особливості професіоналізації студентів на етапі навчання у закладі вищої освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу