Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЖурат, Юлія
dc.contributor.authorТернавська, Т
dc.date.accessioned2022-04-29T20:31:54Z
dc.date.available2022-04-29T20:31:54Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationЖурат Ю.В, Тернавська Т.А. Дистанційне навчання у період карантину: переваги і недоліки. Наукові записки. серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя: науковий журнал. № 2, 2020. 76-81Cuk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4300
dc.description.abstractСтаття розкриває основні тези про переваги та недоліки дистанційного навчання у період карантину. Теоретично проаналізовано нормативно-правову базу щодо дій учасників освітнього процесу різних закладів освіти різних рівнів у період пандемії, під час карантину та в посткарантинний період. Розкрито переваги та недоліки дистанційної освіти у дошкільних навчальних закладах, закладах середньої освіти та у закладах вищої освітиuk_UA
dc.description.sponsorshipпедагогіки та психології дошкільної освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectкарантинні заходиuk_UA
dc.subjectзаклади дошкільної освітиuk_UA
dc.subjectзагальноосвітні закладиuk_UA
dc.subjectзаклади вищої освтиuk_UA
dc.titleДистанційне навчання у період карантину: переваги і недолікиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу