Розвиток психологічної готовності вихователів закладів дошкільної освіти до роботи з обдарованими дітьми
dc.contributor.author | Журат, Юлія | |
dc.contributor.author | Голик, Б | |
dc.date.accessioned | 2022-04-29T20:38:06Z | |
dc.date.available | 2022-04-29T20:38:06Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Журат Ю.В., Голик Б.М.. Розвиток психологічної готовності вихователів закладів дошкільної освіти до роботи з обдарованими дітьми. Молодий вчений. Херсон: Видавничий дім «Гельветика», 2019. С.5-9. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2313–2167 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4301 | |
dc.description.abstract | Розвиток психологічної готовності вихователів закладів дошкільної освіти до роботи з обдарованими дітьми, здатних сприяти виявленню та підтримці обдарування кожного дошкільника, реалізації його унікального природного потенціалу, на сьогоднішній день є актуальним. Важливими характеристиками обдарованих дітей, за якими вочевидь і виявляється їхня обдарованість, є вияв високої пізнавальної діяльності, швидкість виконання розумових операцій, сформованість логічного мислення, багатство активного словника, установка на творче виконання завдань, виявлення індивідуального підходу при виконанні завдань, розвинена уява й фантазія, оригінальність у поведінці, підвищене відчуття проблемної ситуації, особливість спілкування, що може виявлятися в інтонації, міміці, жестах. Вихователю потрібно допомагати розвинути професійні якості і підвищити професійну готовність до роботи з обдарованими дітьми трьома шляхами: за допомогою тренінгів, за допомогою психопросвіти та тренуванням вмінь, необхідних для того, щоб навчати ефективно та складати індивідуальні програми. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | педагогіки та психології дошкільної освіти | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk_UA |
dc.subject | дошкільна освіта | uk_UA |
dc.subject | обдарована дитина | uk_UA |
dc.subject | психологічна готовність | uk_UA |
dc.subject | обдарованість | uk_UA |
dc.subject | вихователь | uk_UA |
dc.title | Розвиток психологічної готовності вихователів закладів дошкільної освіти до роботи з обдарованими дітьми | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету