Показати скорочений опис матеріалу
Організація художньо-творчої діяльності учнів на уроках музичного мистецтва
dc.contributor.author | Боднарук, Ірина Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2022-05-06T10:42:24Z | |
dc.date.available | 2022-05-06T10:42:24Z | |
dc.date.issued | 2021-06 | |
dc.identifier.issn | 2220-6310 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4316 | |
dc.description.abstract | У статті досліджується проблема творчого розвитку особистості учня в аспекті його залучення до художньо-творчої діяльності на уроках музичного мистецтва. З’ясовано, що творчість являє собою індивідуальну або колективну діяльність людини, спрямовану на створення якісно нових, невідомих раніше духовних чи матеріальних цінностей. Відмічається, що художньо-творча діяльність відноситься до специфічного виду естетичної діяльності, продуктом якої є твори мистецтва. Новизна, яка виникає в результаті художньо-творчої діяльності, може мати об’єктивний або суб’єктивний характер. Наголошується, що дитяча творчість на уроках музичного мистецтва являє собою пізнавально-пошукову мистецьку практику. Така творчість цінна тим, що школярі самі відкривають для себе щось нове, раніше невідоме їм у світі музики. Важливість цієї творчості полягає в тому, що вона виступає одним із показників зростання творчих можливостей дитини. Визначено педагогічні умови організації художньо-творчої діяльності учнів на уроках музичного мистецтва: врахування вікових та індивідуальних особливостей учнів, їх систематичне залучення до різних видів художньо-творчої діяльності, забезпечення поетапної підготовки учнів до художньо-творчої діяльності, активізацію та стимулювання їх творчих проявів. Реалізація цих умов дозволить учителю музичного мистецтва значно посилити ефективність такої діяльності, емоційно налаштувати дітей на творчість і надати їм впевненості у своїх силах. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Духовність особистості: методологія, теорія і практика: збірник наукових праць. Гол. Редактор Г.П. Шевченко. Сєвєродонецьк: вид-во СНУ ім. В. Даля, 2021. Вип. 2 (101). С. 6-13. | uk_UA |
dc.subject | творчість, художньо-творча діяльність, мистецька освітня галузь, вчитель музичного мистецтва, педагогічні умови, творчі завдання | uk_UA |
dc.title | Організація художньо-творчої діяльності учнів на уроках музичного мистецтва | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету