Показати скорочений опис матеріалу
Формування сценічної культури у майбутніх учителів музичного мистецтва на заняттях хорового класу
dc.contributor.author | Чурікова-Кушнір, Ольга Дмитрівна | |
dc.contributor.author | Софроній, Зоя Василівна | |
dc.date.accessioned | 2022-05-11T09:23:10Z | |
dc.date.available | 2022-05-11T09:23:10Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.issn | 2220-6310 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4332 | |
dc.description.abstract | У статті розглядається проблема вокально-хорової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва, в процесі якої основна увага спрямовується не тільки на вузькопрофесійний аспект засвоєння вокальної і хорової техніки, а на формування сценічної культури майбутнього вчителя з націленістю на поєднання хорової виконавської діяльності з педагогічною спрямованістю. У контексті педагогічної культури розглядається сценічна культура як складова музичної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва. Формування сценічної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва відбувається під час вивчення ним обов’язкових компонентів освітньо-професійної програми, серед яких значне місце належить хоровому класу. Наголошується, що важливою складовою професійного становлення майбутнього вчителя музичного мистецтва є вокально-хорова підготовка, яка має свої особливості, складнощі та багатофункціональні риси. Виокремлення сценічної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва зумовлене специфікою музичної діяльності і діалектично пов’язаної з усіма елементами особистісної культури (моральної, естетичної, розумової, мовленнєвої та ін.), оскільки вона є інтегральним показником інших видів культур, які пов’язані зі сценічним мистецтвом. Визначено основні педагогічні принципи формування сценічної культури у майбутнього вчителя музичного мистецтва, дотримання яких забезпечує продуктивність фахового навчання: загальні принципи (взаємозалежність системи й середовища; науковості та доступності навчання; мистецького навчання; діалогічності; індивідуалізації) та специфічні принципи (єдності вокально-хорових навичок і артистизму; рефлексивності; творчого самовираження). | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Духовність особистості: методологія, теорія і практика: збірник наукових праць / Гол. Редактор Г.П. Шевченко. Сєвєродонецьк: вид-во СНУ ім. В. Даля, 2021. Вип. 2 (101). С.232-241 | uk_UA |
dc.subject | учитель музичного мистецтва, сценічна культура, хоровий спів, хоровий клас, педагогічні принципи формування сценічної культури | uk_UA |
dc.title | Формування сценічної культури у майбутніх учителів музичного мистецтва на заняттях хорового класу | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету