Магістерські роботи: Recent submissions
Зараз показуються 61-80 з 665
-
СТРАТЕГІЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ У СИТУАЦІЇ ШКІЛЬНОГО БУЛІНГУ
(2023)Метою роботи є теоретичне обґрунтування та практичне дослідження особливості поведінки підлітків в ситуації булінгу та його попередження. У першому розділі зібрані теоретичні поняття стосовно булінгу, його основних видів ... -
ВРЕГУЛЮВАННЯ КОНФЛІКТІВ СЕРЕД ПІДЛІТКІВ В УМОВАХ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
(2023)У роботі представлено підходи до організації системи врегулювання конфліктів серед підлітків в умовах закладу загальної середньої освіти, охарактеризовано види та причини таких конфліктів, здійснено дослідження шляхів ... -
ПРОТИДІЯ ГЕНДЕРНО ЗУМОВЛЕНОМУ НАСИЛЬСТВУ ЗА ДОПОМОГОЮ СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ
(2023)Гендерно зумовлене насильство є крайнім виявом дискримінації й не має вікових, соціально-економічних, освітніх чи географічних обмежень. Нормалізоване чи приховане насильство впливає на кожного, включаючи цілі родини, ... -
ПЕДАГОГІЧНИЙ ЗМІСТ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ
(2023)В дипломній роботі розкрито специфіку педагогічної діяльності в контексті соціальної роботи, здійснюваної в установах і закладах різного (соціального та освітнього) типу. В першому розділі проаналізовано витоки та ... -
ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНОЇ ПЕДАГОГІКИ У ДІЯЛЬНОСТІ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА
(2023)Соціальний педагог – це фахівець, який допомагає подолати шкільні проблеми учням, які перебувають у ситуаціях ризику. Також він представляє інтереси та захищає права школярів, піклується про надання допомоги у вирішенні ... -
ФОРМУВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОГО СТАВЛЕННЯ ДО БАТЬКІВСТВА У ЗДОБУВАЧІВ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
(2023)Батьківство розглядається як соціальний феномен, оскільки кожна людина протягом усього життя повторює сімейно-батьківські цикли, моделі поведінки, завдяки яким формується сімейна міжпоколінна наступність, підтримується та ... -
ОПТИМІЗАЦІЯ ВИКОРИСТАННЯ ВОЛОНТЕРСЬКОГО РЕСУРСУ В ГРОМАДАХ
(2023)Актуальність дослідження аргументується необхідністю громад налагоджувати активну співпрацю з волонтерськими організаціями та розуміти методи роботи із добровольцями, враховуючи та задовольняючи потреби волонтерів. Результати ... -
Використання програмного забезпечення інтерактивної дошки на уроках образотворчого мистецтва в початковій школі
(2024)У досліджені проаналізовані теоретичні аспекти використання програмного забезпечення інтерактивної дошки в початковій школі, розкрито специфіку використання програмного забезпечення інтерактивної дошки в початковій школі ... -
Розвиток монологічного мовлення молодших школярів на уроках літературного читання
(2024)Кваліфікаційна робота спрямована на дослідження та аналіз процесу розвитку монологічного мовлення у молодших школярів на уроках літературного читання. Монологічне мовлення є важливою складовою мовної та літературної ... -
Організація інклюзивного навчання у Новій українській школі (з досвіду ЗЗСО Чернівецької області).
(2024)Застосовуючи загальнонаукові та спеціальні методи дослідження, у роботі послідовно у трьох розділах розкривається актуальна з позиції вивчення досвіду проблема організації інклюзивного навчання у Новій українській ... -
Формування інформаційно-комунікаційної компетентності молодших школярів на уроках дизайну і технологій
(2024)У роботі порушено проблему набуття інформаційно-комунікаційної компетентності учнями початкових класів на уроках дизайну і технологій. Розглянуто важливі аспекти проблеми формування інформаційнокомунікаційної компетентності ... -
Використання інтерактивних плакатів як засобу навчання в початковій школі
(2024)Уточнення дидактичних засад використання інтерактивних методів та прийомів навчання молодших школярів, особливо у процесі навчання арифметичним навичкам, свідчить про те, що це питання ще недостатньо осмислене та ... -
Розвиток інтелектуальної обдарованості молодших школярів в освітньому процесі початкової школи
(2024)У магістерській роботі розкрито проблему розвитку інтелектуальної обдарованості молодших школярів в освітньому процесі початкової школи. Автором проаналізовано погляди учених на досліджувану проблему; розкрито сутність ... -
Розвиток інтелектуальної обдарованості молодших школярів в освітньому процесі початкової школи
(2024)Магістерська робота присвячена актуальній проблемі, адже на сучасному етапі формування національної державності в освітньому секторі виникають нові тенденції, які набувають важливості. Зокрема, спільнота висловлює потребу ... -
Особливості здійснення контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи у контексті Нової української школи
(2024)Магістерська робота присвячена актуальній проблемі, адже на сучасному етапі формування національної державності в освітньому секторі виникають нові тенденції, які набувають важливості. Зокрема, спільнота висловлює потребу ... -
Творче самовираження молодших школярів у процесі взаємодії школи та закладів позашкільної освіти
(2024)В роботі аналізується проблема формування ціннісного відношення до сім'ї у молодших школярів. Необхідно визначити особливості, умови та фактори формування ціннісного відношення до сім'ї у молодших школярів, розробити ... -
Формування екологічної свідомості молодших школярів в умовах Нової української школи
(2024)Дана дослідницька робота спрямована на вивчення та аналіз процесу формування екологічної свідомості учнів молодшого шкільного віку та його відповідність вимогам Нової української школи. У розділі 1 «Теоретичні основи ... -
Особливості взаємодії школи і сім’ї у морально-духовному вихованні молодших школярів
(2024)Кваліфікаційна робота присвячена вивченню актуальної проблеми духовно-морального виховання молодших школярів у контексті вимог Нової української школи. Розкрито сутність і зміст ключових понять дослідження. Охарактеризовано ... -
Формування самоставлення молодших школярів методами арт-терапії
(2024)Наша кваліфікаційна робота присвячена темі формування самоставлення молодших школярів методами арт- терапії. У роботі розкрито сутність таких понять : самоставлення, індивідуальні особливості самоставлення дітей молодшого ... -
Формування гуманних взаємин молодших школярів у групі продовженого дня
(2024)У магістерській роботі автором обґрунтовано особливості формування гуманних взаємин молодших школярів у групі продовженого дня. Гуманність в освітньому процесі утверджує особистість як найвищу соціальну цінність, розкриває ...