Show simple item record

dc.contributor.authorМостова Т.Д., Кучеровська Н.О., Доскач С.С.
dc.date.accessioned2022-11-03T11:41:57Z
dc.date.available2022-11-03T11:41:57Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationПсихолого-педагогічна підтримка дітей в умовах війниuk_UA
dc.identifier.issn2708-7530
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4907
dc.descriptionВ результаті проведеного аналізу як важливе завдання освітньої системи та органів державних структур в умовах війни виокремлено об’єднання зусиль органів місцевої влади, навчальних закладів та громадськості з метою створення необхідних умов для розвитку, виховання, психологічної підтримки дітей, щоб сприяти їх повноцінній соціалізації та створенню безпечного освітнього середовища.uk_UA
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано необхідність та виняткову роль створення оптимальних психологічних умов розвитку дітей під час воєнних дій на території України. Зокрема, зазначено, що в тривалому стресовому стані, спричиненому виникненням небезпеки, дитина позбавляється нормальних умов для розвитку і виховання. Окреслено види допомоги, що надається працівниками освітніх закладів з метою нормалізації психологічного стану та для створення умов розвитку дітей. Наголошено, що педагоги повинні мати бажання та вміти надавати комплексні освітні, інформаційні та консультаційні послуги сім’ям, які виховують дітей дошкільного та шкільного віку. Вивчено поняття та складові процесу розвитку дитини. Наголошено на ролі підтримки дорослих як опори у протидії стресу.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНаукові перспективи: журналuk_UA
dc.relation.ispartofseries(24);6
dc.subjectрозвиток дитини, психологічні умови розвитку, розвиток в умовах війни, стійкість, психологічна підтримка, безпечне освітнє середовищеuk_UA
dc.titleПсихологічні умови розвитку дітей в умовах війниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record