Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorДоскач, Світлана Сильверстівна
dc.date.accessioned2022-11-03T14:37:37Z
dc.date.available2022-11-03T14:37:37Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.isbn978-966-423-000-0
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4913
dc.descriptionСоціальні стереотипи створюються і поширюються засобами масової інформації. Джерелами стереотипу є психологічні складові, що полягають у процесах узагальнення, схематизації власного і чужого досвіду. Механізмами стереотипів є відтворення інформації через створення протилежних образів, зв’язки та персоніфікацію. Стреотипізовані уявлення носять масовий характер, але їх відображення полягає у впливі на розумові, духовні надбання та проявляються у поведінці та діях людей. Соціально-психологічна природа та потенціал стереотипів визначається їх походженням у суспільних умовах.uk_UA
dc.description.abstractСучасна людина живе в інформаційному просторі, який більшою або меншою мірою впливає на неї, зокрема, на її свідомість. Створені і поширені інформаційними джерелами повідомлення, створюють у масовій свідомості стереотипізовані уявлення. Стереотипи відіграють визначальну роль, так як впливають на засвоєння інформації, формують уявлення про соціальні явища, оточуючих людей, соціальні факти події, суспільство в цілому. Актуальним постає питання про джерела, витоки, умови поширення стереотипів у суспільстві, а також їх сприйняття і відображення у свідомості людини.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧернівці: Чернівец. нац. ун-тuk_UA
dc.subjectІнформаційне середовище, засоби масової комунікації, стереотипи,uk_UA
dc.titleАналіз впливу соціальних стереотипів, відтворених засобами масової комунікації, на масову свідомістьuk_UA
dc.typeBook chapteruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу