Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorГордійчук, Оксана Євгенівна
dc.date.accessioned2022-11-07T19:59:27Z
dc.date.available2022-11-07T19:59:27Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationГордійчук О.Є. Навчальна дисципліна «Психолого-педагогічний супровід дітей в інклюзивних класах» в системі професійної підготовки майбутнього вчителя початкових класів». Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку: матеріали ІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції (18 травня 2022 року). Рівне: РДГУ, 2022. – С.17.-19.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5075
dc.description.abstractУ світі відбуваються докорінні зміни у розумінні та забезпеченні якісної освіти для дітей з особливими потребами. Забезпечення повноцінного соціально-психологічного супроводу усіх учасників освітнього процесу, організація сприятливого емоційного середовища успішної інтеграції є пріоритетним завданням кожного навчального закладу, де навчаються такі школярі. У Чернівецькому національному університету імені Юрія Федьковича на факультеті педагогіки, психології та соціальної роботи відповідно до освітньо-професійної програми 013 «Початкова освіта» (перший/бакалаврський рівень) нами читається дисципліна «Психолого-педагогічний супровід дітей в інклюзивних класах». Навчання спрямоване на оволодіння знаннями й уміннями щодо технологій організації освітнього процесу учнів з особливими освітніми потребами, ознайомлення студентів з організаційними, психологічними та методичними засадами супроводу дітей в інклюзивних класах. Учителю початкових класів, як члену команди супроводу ЗЗСО, вкрай необхідно бути обізнаним щодо освітніх труднощів учнів інклюзивного класу, оскільки «команда психологопедагогічного супроводу розробляє індивідуальну програму розвитку дитини, моніторить її виконання, вносить зміни, створює умови для інтеграції дітей з особливими освітніми потребами в освітнє середовище та допомагає вчителям організувати інклюзивне навчання»uk_UA
dc.description.sponsorshipПедагогіки та методики початкової освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectпсихолого-педагогічний супровідuk_UA
dc.subjectдіти початкових класівuk_UA
dc.subjectінклюзіяuk_UA
dc.titleНавчальна дисципліна «Психолого-педагогічний супровід дітей в інклюзивних класах» в системі професійної підготовки майбутнього вчителя початкових класів»"uk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу