Формування практичних навичок молодших школярів у роботі зі слово
dc.contributor.author | Романюк, Світлана | |
dc.contributor.author | Дарійчук, Ірина | |
dc.date.accessioned | 2022-11-08T12:38:41Z | |
dc.date.available | 2022-11-08T12:38:41Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5109 | |
dc.description.abstract | У статті акцентовано увагу що ефективним на уроках є використання інтерактивних технологій під час засвоєння нових слів: «пошук інформації», «коло ідей», «мозковий штурм», «передбачення», завдяки яким учні навчаться співпрацювати, слухати один одного, підтримувати розмову. Розвитку практичних навичок, образної мови, конкретизації знань, вираження своєї позиції щодо теми сприяє вправа «сенкан». Вона подобається всім учням, адже вони мають можливість не лише запам’ятати нове слово, а й долучитися до спілкування. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | кафедра педагогіки та методики початкової освіти | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Чернівці. Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича | uk_UA |
dc.title | Формування практичних навичок молодших школярів у роботі зі слово | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету