Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorРоманюк, Світлана
dc.contributor.authorДарійчук, Ірина
dc.date.accessioned2022-11-08T12:38:41Z
dc.date.available2022-11-08T12:38:41Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5109
dc.description.abstractУ статті акцентовано увагу що ефективним на уроках є використання інтерактивних технологій під час засвоєння нових слів: «пошук інформації», «коло ідей», «мозковий штурм», «передбачення», завдяки яким учні навчаться співпрацювати, слухати один одного, підтримувати розмову. Розвитку практичних навичок, образної мови, конкретизації знань, вираження своєї позиції щодо теми сприяє вправа «сенкан». Вона подобається всім учням, адже вони мають можливість не лише запам’ятати нове слово, а й долучитися до спілкування.uk_UA
dc.description.sponsorshipкафедра педагогіки та методики початкової освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧернівці. Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковичаuk_UA
dc.titleФормування практичних навичок молодших школярів у роботі зі словоuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу