Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБіленкова, Лідія
dc.contributor.authorБіленкова, Лідія
dc.contributor.authorБіленкова, Лідія
dc.contributor.authorБіленкова, Лідія
dc.date.accessioned2022-11-08T13:41:55Z
dc.date.available2022-11-08T13:41:55Z
dc.date.issued2022-06-28
dc.identifier.citationУ статті здійснено науково-педагогічне обґрунтування теоретико-методологічної сутності освітнього середовища та специфіки організації природничого освітнього середовища, його значення в навчанні природничої освітньої галузі в початковій школі. Охарактеризовано поняття «освітнє середовище», «освітній простір», «природниче освітнє середовище». Зазначено, що врівноважено організоване освітнє середовище створює сприятливі умови для заохочення, самовизначення, розвитку дитячих спроможностей задля майбутньої адаптації в житті. На основі поглядів науковців здійснено спробу розширення трактування сутності поняття «освітнє середовище» як комплексу природних, фізичних, соціальних суб’єктів, що безпосередньо впливають на розвиток дитини молодшого шкільного віку, її творче, професійне та особистісне становлення, сприяють виникненню особистісно орієнтованих комунікацій, створенню сприятливих організаційно-педагогічних умов комфортної життєдіяльності. Охарактеризовано два основні принципи сучасного освітнього середовища – гнучкість і стабільність. Розкрито вагоме значення зонування класної кімнати як фактору предметних асоціацій учнів початкових класів. Акцентовано на важливості підбору елементів освітнього простору на основі принципу єдиного підходу. Описано структуру облаштування освітнього середовища класної кімнати, що мотивує та налаштовує на продуктивну пізнавальну діяльність. Зазначено, що проблема організації природничого освітнього середовища в початковій школі є дуже важливою для навчання природничої освітньої галузі. Встановлено, що важливим освітнім осередком для засвоєння учнями початкових класів природничих знань є навчальний / дослідницький центр (осередок природознавства) освітнього середовища для реалізації навчально-дослідницької діяльності, що містить необхідні навчальні матеріали. Акцентовано на важливості наявності справжнього куточка природи в освітньому середовищі класу з метою розвитку дослідницьких здібностей, розуміння значення природоохоронної діяльності учнів початкових класів. Ключові слова: освітнє середовище, освітній простір, природниче освітнє середовище, природнича компетентність, навчальні матеріали, куточок живої природи.uk_UA
dc.identifier.issnISSN (PRINT) 2413-1865ISSN (ONLINE) 2663-2772DOI 10.32999/KSU2413-1865
dc.identifier.issnISSN (PRINT) 2413-1865ISSN (ONLINE) 2663-2772DOI 10.32999/KSU2413-1865
dc.identifier.issnISSN (PRINT) 2413-1865ISSN (ONLINE) 2663-2772DOI 10.32999/KSU2413-1865
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5115
dc.description1uk_UA
dc.description.abstract1uk_UA
dc.description.sponsorship1uk_UA
dc.publisherЗбірник наукових праць "Педагогічні науки"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesХерсонський державний університет, 2022;99
dc.relation.ispartofseriesХерсонський державний університет, 2022;99
dc.relation.ispartofseriesХерсонський державний університет, 2022;99
dc.subjectЗначення освітнього середовища в навчанні природничої освітньої галузі в початковій школіuk_UA
dc.titleЗначення освітнього середовища в навчанні природничої галузі в початковій школіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу