dc.contributor.author | Предик, Аліна Анатоліївна | |
dc.date.accessioned | 2022-11-09T08:50:29Z | |
dc.date.available | 2022-11-09T08:50:29Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Предик А. (2022) Формувальне оцінювання як ключовий чинник якісної освіти в НУШ. Матеріали VI Усеукраїнської науково-практичної Інтернет- конференції: «Інноваційні технології розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів в умовах післядипломної освіти»: збірник наукових статей / За заг. ред. Г. Л. Єфремової. Суми, 440с. С.156-159. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5128 | |
dc.description.abstract | The article reveals the peculiarities of formative assessment in the conditions of the New Ukrainian School; functions, tasks, methods and techniques of formative assessment of junior high school students are analyzed. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | педагогіки та методики початкової освіти | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | контроль | uk_UA |
dc.subject | оцінювання | uk_UA |
dc.subject | формувальне оцінювання | uk_UA |
dc.subject | методи формувального оцінювання | uk_UA |
dc.subject | техніки оцінювання | uk_UA |
dc.title | ФОРМУВАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ ЯК КЛЮЧОВИЙ ЧИННИК ЯКІСНОЇ ОСВІТИ В НУШ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |