Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorПредик, Аліна Анатоліївна
dc.date.accessioned2022-11-09T08:50:29Z
dc.date.available2022-11-09T08:50:29Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationПредик А. (2022) Формувальне оцінювання як ключовий чинник якісної освіти в НУШ. Матеріали VI Усеукраїнської науково-практичної Інтернет- конференції: «Інноваційні технології розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів в умовах післядипломної освіти»: збірник наукових статей / За заг. ред. Г. Л. Єфремової. Суми, 440с. С.156-159.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5128
dc.description.abstractThe article reveals the peculiarities of formative assessment in the conditions of the New Ukrainian School; functions, tasks, methods and techniques of formative assessment of junior high school students are analyzed.uk_UA
dc.description.sponsorshipпедагогіки та методики початкової освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectконтрольuk_UA
dc.subjectоцінюванняuk_UA
dc.subjectформувальне оцінюванняuk_UA
dc.subjectметоди формувального оцінюванняuk_UA
dc.subjectтехніки оцінюванняuk_UA
dc.titleФОРМУВАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ ЯК КЛЮЧОВИЙ ЧИННИК ЯКІСНОЇ ОСВІТИ В НУШuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу