dc.contributor.author | Шульга, Альона | |
dc.date.accessioned | 2022-11-09T18:18:40Z | |
dc.date.available | 2022-11-09T18:18:40Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Шульга Альона. Використання інструментів зворотного зв’язку зі студентами під час дистанційного навчання. Стратегії модернізації педагогічної освіти в Україні та країнах Європейського Союзу : Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Чернівці, 20-21 жовтня 2022 року / за наук. ред. д. пед. наук С.З. Романюк. Чернівці: Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2022. С. 182-185. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 978-966-423-737-3 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5166 | |
dc.description.abstract | Суспільні процеси висувають, а іноді й диктують вимоги
до форм організації навчання: очне стрімко змінюється
дистанційним, або змішаним навчанням. Цифровізація
освітнього процесу вносить корективи в організацію освітнього
процесу, тому підтримувати постійний зв'язок зі студентами стає
легше за допомогою різних цифрових інструментів.
Зворотний зв’язок розуміється як інформація, за
допомогою якої студент може підтверджувати, доповнювати,
перезаписувати, налаштовувати або реструктурувати
інформацію в пам’яті.
Зворотний зв’язок є невід’ємною частиною ефективного
навчання, який допомагає студенту зрозуміти навчальний
предмет, і дає їм чіткі вказівки щодо покращення навчання. | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | засоби зворотного зв’язку | uk_UA |
dc.subject | зворотній зв'язок під час дистанційного навчання | uk_UA |
dc.title | Використання інструментів зворотного зв’язку зі студентами під час дистанційного навчання | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |