Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorШульга, Альона
dc.date.accessioned2022-11-09T18:18:40Z
dc.date.available2022-11-09T18:18:40Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationШульга Альона. Використання інструментів зворотного зв’язку зі студентами під час дистанційного навчання. Стратегії модернізації педагогічної освіти в Україні та країнах Європейського Союзу : Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Чернівці, 20-21 жовтня 2022 року / за наук. ред. д. пед. наук С.З. Романюк. Чернівці: Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2022. С. 182-185.uk_UA
dc.identifier.issn978-966-423-737-3
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5166
dc.description.abstractСуспільні процеси висувають, а іноді й диктують вимоги до форм організації навчання: очне стрімко змінюється дистанційним, або змішаним навчанням. Цифровізація освітнього процесу вносить корективи в організацію освітнього процесу, тому підтримувати постійний зв'язок зі студентами стає легше за допомогою різних цифрових інструментів. Зворотний зв’язок розуміється як інформація, за допомогою якої студент може підтверджувати, доповнювати, перезаписувати, налаштовувати або реструктурувати інформацію в пам’яті. Зворотний зв’язок є невід’ємною частиною ефективного навчання, який допомагає студенту зрозуміти навчальний предмет, і дає їм чіткі вказівки щодо покращення навчання.uk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectзасоби зворотного зв’язкуuk_UA
dc.subjectзворотній зв'язок під час дистанційного навчанняuk_UA
dc.titleВикористання інструментів зворотного зв’язку зі студентами під час дистанційного навчанняuk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу