Формування орфографічних знань і вмінь учнів у процесі виконання розумових дій
dc.contributor.author | Романюк, Світлана | |
dc.contributor.author | Яворська, Стефанія | |
dc.date.accessioned | 2022-11-11T07:25:12Z | |
dc.date.available | 2022-11-11T07:25:12Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | 3. Романюк С.З., Яворська С.Т. Формування орфографічних знань і вмінь учнів у процесі виконання розумових дій. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету Вип. 3, 2022. С.81-89 | uk_UA |
dc.identifier.issn | ISSN 2307-4906 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5228 | |
dc.description.abstract | У статті за допомогою методів аналізу, синтезу, порівняння, систематизації, узагальнення теоретичних положень наукових праць розкрито стан і доведено актуальність дослідження обраної проблеми; на основі сучасної методології обґрунтовано теоретико-методичні засади й особливості застосування лінгвістичних норм і правил під час вироблення практичних умінь і навичок з української мови в учнів п’ятого класу. Запропоновано ефективну методику їх формування, складниками якої визначено: інноваційні підходи, загальнодидактичні та лінгводидактичні принципи, використання дидактичного матеріалу, вивчення правопису української мови як динамічної системи, засвоєння правописних норм на основі знань про будову слова, системного засвоєння правописного матеріалу, умілого поєднання теорії і практики у навчанні, добору ефективних вправ, методів і прийомів, що сприятимуть підвищенню грамотності п’ятикласників | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Уманський державний педагогічний університет | uk_UA |
dc.subject | орфографія | uk_UA |
dc.subject | вміння і навички | uk_UA |
dc.subject | розумові дії | uk_UA |
dc.subject | префікс | uk_UA |
dc.subject | суфікс | uk_UA |
dc.subject | похідні та непохідні слова | uk_UA |
dc.subject | порівняння | uk_UA |
dc.subject | орфограма і правила | uk_UA |
dc.subject | орфографічні знання | uk_UA |
dc.title | Формування орфографічних знань і вмінь учнів у процесі виконання розумових дій | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету