Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБурла, Андріяна
dc.contributor.authorМафтин, Лариса
dc.date.accessioned2022-11-11T08:33:11Z
dc.date.available2022-11-11T08:33:11Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationБурла Андріяна, Мафтин Лариса. Гендерне виховання особистості як педагогічна проблема. Матеріали студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (12-14 квітня 2022 року). Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи. - Чернівці: Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2022. С. 21-22.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5231
dc.description.abstractЗ розвитком суспільства, демократизацією стосунків у ньому статеві особливості чоловіків і жінок стають усе менш поляризо-ваними. Гендерні підходи до виховання сприяють дотриманню гендерної рівності в освіті та формування толерантної особистості.uk_UA
dc.description.sponsorshipпедагогіки та методики початкової освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВидавництво Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковичаuk_UA
dc.subjectстатьuk_UA
dc.subjectгендерuk_UA
dc.subjectгендерне вихованняuk_UA
dc.subjectгендерна рівністьuk_UA
dc.subjectгендерна педагогікаuk_UA
dc.titleГендерне виховання особистості як педагогічна проблемаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу