Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorМафтин, Лариса
dc.date.accessioned2022-11-11T08:47:32Z
dc.date.available2022-11-11T08:47:32Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationМафтин Лариса. Ukrainian Studies as a factor in the Education of a Nationally Conscious Personality Studia Gdan`skie Wizje i rzeczywistos’c’. Tom ХVІІ. Gdan`sk 2020.S. 43-57.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5234
dc.description.abstractУ статті представлено роль українознавства в процесі формування національної свідомості особистості. Узагальнено наукові підходи до тлумачення понять «національна свідомість», «національна самосвідомість», «національна ідентифікація», «українознавство». Автор робить висновок, що українознавство має стати основою науково-практичного розвитку сучасної освіти. Освітній зміст і впливи мають бути пристосовані до потреб незалежної української держави. Наголошується, що в існуванні української нації національна ідентичність є провідним фактором формування громадянського суспільства.uk_UA
dc.description.sponsorshipпедагогіки та методики початкової освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherStudia Gdan`skie Wizje i rzeczywistos’c’uk_UA
dc.subjectнаціональна ідентичністьuk_UA
dc.subjectетнічна ідентичністьuk_UA
dc.subjectсамоідентифікаціяuk_UA
dc.subjectнаціонально свідома особистість вихованняuk_UA
dc.subjectпатріотизмuk_UA
dc.subjectукраїнознавствоuk_UA
dc.titleУкраїнознавство як чинник виховання національно свідомої особистостіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу