dc.contributor.author | Мафтин, Лариса | |
dc.date.accessioned | 2022-11-11T08:59:47Z | |
dc.date.available | 2022-11-11T08:59:47Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Стратегії модернізації педагогічної освіти в Україні та країнах Європейського Союзу : Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Чернівці, 20-21 жовтня 2022 року / за наук. ред. д. пед. наук С.З. Романюк. Чернівці: Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2022. 157 с. С. 86 – 92. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5236 | |
dc.description.abstract | Рівень освіченості, вихованості, духовної культури й ціннісної орієнтації молодшого школяра буде залежати від того чи здатен учитель початкових класів здійснювати свою педагогічну діяльність з урахуванням викликів нового часу, вимог суспільства, національних пріоритетів, запитів майбутнього. Тому такого важливого значення у підготовці високваліфікованого спеціаліста набувають україноцентричні навчальні дисципліни, зокрема «Етнопедагогіка України». | uk_UA |
dc.description.sponsorship | педагогіки та методики початкової освіти | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича | uk_UA |
dc.subject | етнопедагогіка | uk_UA |
dc.subject | модернізація освіти | uk_UA |
dc.subject | фахова підготовка вчителя | uk_UA |
dc.subject | національне виховання | uk_UA |
dc.subject | україноцентризм | uk_UA |
dc.title | РОЛЬ КУРСУ «ЕТНОПЕДАГОГІКА УКРАЇНИ» У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |