Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorМафтин, Лариса
dc.date.accessioned2022-11-11T08:59:47Z
dc.date.available2022-11-11T08:59:47Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationСтратегії модернізації педагогічної освіти в Україні та країнах Європейського Союзу : Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Чернівці, 20-21 жовтня 2022 року / за наук. ред. д. пед. наук С.З. Романюк. Чернівці: Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2022. 157 с. С. 86 – 92.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5236
dc.description.abstractРівень освіченості, вихованості, духовної культури й ціннісної орієнтації молодшого школяра буде залежати від того чи здатен учитель початкових класів здійснювати свою педагогічну діяльність з урахуванням викликів нового часу, вимог суспільства, національних пріоритетів, запитів майбутнього. Тому такого важливого значення у підготовці високваліфікованого спеціаліста набувають україноцентричні навчальні дисципліни, зокрема «Етнопедагогіка України».uk_UA
dc.description.sponsorshipпедагогіки та методики початкової освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВидавництво Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковичаuk_UA
dc.subjectетнопедагогікаuk_UA
dc.subjectмодернізація освітиuk_UA
dc.subjectфахова підготовка вчителяuk_UA
dc.subjectнаціональне вихованняuk_UA
dc.subjectукраїноцентризмuk_UA
dc.titleРОЛЬ КУРСУ «ЕТНОПЕДАГОГІКА УКРАЇНИ» У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу