ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В НАВЧАННІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
View/ Open
Date
2022Author
Ячнюк, Максим
Мужичок, Вадим
Городинський, Сергій
Чорненький, Андрій
Metadata
Show full item recordAbstract
В епоху глобалізації суспільство переживає історичний етап свого становлення, що характеризується переходом до інформаційної епохи, в якій провідне місце посідають інформаційно-комунікаційних технологій, з стрімким їх впровадженням в усі сфери життєдіяльності сучасного суспільства, зокрема інформатизації освіти. У багатьох дослідників значний науковий інтерес викликають питання сучасних типів навчання майбутніх вчителів фізичної культури в нашій державі, особливо в умовах інформатизації освіти нової української школи.
Сучасні педагоги надають перевагу технологічному підходу, при виборі пріоритетних напрямків вдосконалення освітнього процесу майбутніх фахівців фізичної культури та спорту. Тенденції розвитку системи освіти НУШ майбутніх вчителів фізичної культури ґрунтуються на сучасних підходах до організації освітнього процесу та передбачає формування складових здоров’язбережувальних компетенцій, готовності та адекватності до майбутньої професійної діяльності, з впровадженням здоров’язберігаючих технологій в освітньому процесі.
У статті розглядаються інформаційні складові здоров’язбережувальних компетенцій навчання майбутніх вчителів фізичної культури в умовах інформатизації освіти, спрямовану на формування їх здоров’язбережувальної культури та протидія негативному впливу застосуванню інформаційних технологій навчання. В процесі дослідження виявлено недостатній рівень сформованості здоров’язбережувальних знань, умінь і навичок майбутніх фахівців галузі фізичної культури в умовах інформатизації освіти. Виявлено, що засоби ФК після використання ПК у достатньому обсязі не застосовують 22,7%, використовують час від часу 64,8% респондентів, не контролюють свою робочу позу під час використання ПК 30,7%, не застосовують самомасаж 18,2% респондентів. Для виконання поставлених завдань використано теоретичні, емпіричні та статистичні методи дослідження.