Показати скорочений опис матеріалу
Вплив процесу спілкування на розвиток пізнавальної активності дитячої особистості у взаємодії «батьки-діти».
dc.contributor.author | Киселиця, Оксана | |
dc.contributor.author | Богданюк, Василь | |
dc.contributor.author | Богданюк, Антоніна | |
dc.date.accessioned | 2022-11-15T22:46:30Z | |
dc.date.available | 2022-11-15T22:46:30Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5519 | |
dc.subject | Виховання у дітей стійкої пізнавальної потреби, розвиток пізнавальних інтересів завжди були актуальними проблемами. Особливої ваги набувають вони й сьогодні, у період становленняУкраїни, коли ринкові умови розвитку економіки, соціальніперетворення в суспільстві й самі обставини життя вимагають міцних знань, ініціативи, поінформованості, конкуренто-спроможності. А постійне накопичення знань вимагає не тільки природної допитливості, а й здатності аналітично, творчо мислити, вміти добирати інформацію тощо. | uk_UA |
dc.title | Вплив процесу спілкування на розвиток пізнавальної активності дитячої особистості у взаємодії «батьки-діти». | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету