dc.contributor.author | Астахов, А.С. | |
dc.contributor.author | Єремія, Яна | |
dc.date.accessioned | 2022-11-16T07:30:17Z | |
dc.date.available | 2022-11-16T07:30:17Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Астахов А., Єремія Я., Ігровий метод як основний засіб навчання рухових дій та створення емоційного клімату на уроці фізичної культури у дітей молодшого шкільного віку. Актуальні проблеми психології і педагогіки: збірник тез міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, Україна, 12–13 листопада 2021 р.). – Харків : Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень», 2021. – 5 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5532 | |
dc.description.abstract | Формуванню фізичного розвитку дітей молодшого шкільного віку, розвитку їхньої рухової активності на занятті фізичною культурою, на наш погляд, сприяє використання ігрового методу навчання. Безумовно, гра – складний соціокультурний фено- мен, якому присвячено велику кількість філософських, культурних, психологічних та педагогічних досліджень. Сьогодні наука нагрома- дила величезний потенціал знань про це унікальне явище дійсності. Як відомо, гра це вид непродуктивної діяльності, мотив якої над її результатах, а самому процесі.
Різноманітні ігри є ефективним засобом ефективного впливу на діяльність серцево-судинної, дихальної, опорно-рухової систем організму дітей молодшого шкільного віку, збуджують апетит і сприяють міцному сну, поліпшують емоційний клімат дітей. Водночас ігровий метод на уроці фізичної культури відіграє важливу роль у формуванні моральної та вольової стійкості в діях і вчинках, розвитку комунікативних навичок та свідомої дисципліни: з одного боку, вміння підпорядковувати свою поведінку інтересам колективу, з іншого – керувати ними. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Фізичної культури та основ здоров'я | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Харків : Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень» | uk_UA |
dc.title | ІГРОВИЙ МЕТОД ЯК ОСНОВНИЙ ЗАСІБ НАВЧАННЯ РУХОВИХ ДІЙ ТА СТВОРЕННЯ ЕМОЦІЙНОГО КЛІМАТУ НА УРОЦІ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |