Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorАстахов, А.С.
dc.contributor.authorЄремія, Яна
dc.date.accessioned2022-11-16T07:30:17Z
dc.date.available2022-11-16T07:30:17Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationАстахов А., Єремія Я., Ігровий метод як основний засіб навчання рухових дій та створення емоційного клімату на уроці фізичної культури у дітей молодшого шкільного віку. Актуальні проблеми психології і педагогіки: збірник тез міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, Україна, 12–13 листопада 2021 р.). – Харків : Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень», 2021. – 5 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5532
dc.description.abstractФормуванню фізичного розвитку дітей молодшого шкільного віку, розвитку їхньої рухової активності на занятті фізичною культурою, на наш погляд, сприяє використання ігрового методу навчання. Безумовно, гра – складний соціокультурний фено- мен, якому присвячено велику кількість філософських, культурних, психологічних та педагогічних досліджень. Сьогодні наука нагрома- дила величезний потенціал знань про це унікальне явище дійсності. Як відомо, гра це вид непродуктивної діяльності, мотив якої над її результатах, а самому процесі. Різноманітні ігри є ефективним засобом ефективного впливу на діяльність серцево-судинної, дихальної, опорно-рухової систем організму дітей молодшого шкільного віку, збуджують апетит і сприяють міцному сну, поліпшують емоційний клімат дітей. Водночас ігровий метод на уроці фізичної культури відіграє важливу роль у формуванні моральної та вольової стійкості в діях і вчинках, розвитку комунікативних навичок та свідомої дисципліни: з одного боку, вміння підпорядковувати свою поведінку інтересам колективу, з іншого – керувати ними.uk_UA
dc.description.sponsorshipФізичної культури та основ здоров'яuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХарків : Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень»uk_UA
dc.titleІГРОВИЙ МЕТОД ЯК ОСНОВНИЙ ЗАСІБ НАВЧАННЯ РУХОВИХ ДІЙ ТА СТВОРЕННЯ ЕМОЦІЙНОГО КЛІМАТУ НА УРОЦІ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу