dc.contributor.author | Ажиппо, Олександр | |
dc.contributor.author | Мосейчук, Юрій | |
dc.contributor.author | Курнишев, Юрій | |
dc.contributor.author | Боднар, Іванна | |
dc.date.accessioned | 2021-09-03T10:34:00Z | |
dc.date.available | 2021-09-03T10:34:00Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Ажиппо О.Ю., Мосейчук Ю.Ю., Курнишев Ю.А., Боднар І.Р. Педагогічні умови формування духовно-ціннісних орієнтацій старшокласників у процесі занять фізичною культурою Інноваційна педагогіка: науковий журнал Причорноморського науково- дослідного інституту економіки та інновацій. Спецвипуск. Причорноморськ. Видавничий дім «Гельветика». 2020. С. 206-211 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2663-6085 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/593 | |
dc.description | The pedagogical conditions for involving high school students in physical culture values, which include personally oriented physical education of high school students in terms of their involvement in physical culture, are theoretically substantiated
and experimentally tested; ensuring the motivation of high school students to master the values of physical culture, based on cognitive activity, dialogue, practical importance of the educational process of physical education for each subject of
activity; involvement of high school students in applied physical training; improving pedagogical skills of physical education teachers. The scientific novelty of the obtained results is that theoretical and methodological approaches, principles of
involvement of high school students to the values of physical culture in the process of physical education at school are substantiated; the pedagogical conditions for increasing the effectiveness of physical education classes in attracting high
school students to the values of physical culture have been defined and characterized. It has been established that an integral part of human culture is physical culture, which develops simultaneously with material and spiritual culture, society and is responsible for physical development, level of health, and physical preparation of the individual. Conceptual approaches of formation of values of physical culture in student youth to values of physical culture are defined, which cover formation of harmoniously developed and socially active personality with high physical, mental and spiritual potentials; creating a stable
supportive, stimulating, developmental learning environment; entry into the open educational and educational space in physical culture and sports; fostering tolerance, goodwill among students as a component of culture and behavior in life. It is proved that the values of physical culture were formed by generations of people and have not lost their relevance today. These values include: maintaining and promoting health through physical education: improving performance; healthy lifestyle; physical and physical perfection; sport achievements; hardening of the body; physical activity; personal care | uk_UA |
dc.description.abstract | Теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови залучення старшокласників до цінностей
фізичної культури, які включають особистісно орієнтоване фізичне виховання старшокласників із залученням їх до цінностей фізичної культури; забезпечення мотивації старшокласників до оволодіння цінностями фізичної культури, що ґрунтується на пізнавальній активності, діалогічності, практичній значущості навчального процесу з фізичного виховання для кожного суб’єкта діяльності; залучення старшокласників до прикладної фізичної підготовки; підвищення педагогічної майстерності викладачів фізичного виховання. Наукова новизна одержаних результатів полягає у тому, що обґрунтовано теоретико-методичні підходи, принципи залучення старшокласників до цінностей фізичної культури в процесі
фізичного виховання у школі; визначено й охарактеризовано педагогічні умови підвищення ефективності занять з фізичного виховання щодо залучення старшокласників до цінностей фізичної культури. З’ясовано, що невід’ємною частиною культури людини є фізична культура, яка розвивається одночасно та поряд з матеріальною і духовною культурою суспільства та відповідає за фізичний розвиток, рівень здоров’я, фізичну підготовку особистості. Визначено концептуальні підходи до формування цінностей фізичної культури в учнівської молоді, які охоплюють формування гармонійно розвинутої та суспільно активної особистості з високим фізичним, психічним і духовним потенціалами; створення стабільного підтримуючого, стимулюючого, розвивального середовища навчання; входження у відкритий інформаційно-освітній простір з фізичної культури і спорту; виховання толерантності, доброзичливості в учнів як складової частини культури і поведінки у житті. Доведено, що цінності фізичної культури формувалися поколіннями людей і не втратили своєї актуальності нині. До таких цінностей належать збереження та зміцнення здоров’я засобами фізичного виховання: підвищення працездатності; здоровий спосіб життя; фізично-тілесна досконалість; спортивні досягнення; загартування організму; фізична активність; особиста гігієна | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Фізичної культури та основ здоров'я | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ІННОВАЦІЙНА ПЕДАГОГІКА. Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій | uk_UA |
dc.subject | педагогічні умови, фізична культура, здоровий спосіб життя, духовноціннісні орієнтації, старшокласники | uk_UA |
dc.subject | pedagogical conditions, physical culture, healthy lifestyle, spiritual and value orientations, high school students | uk_UA |
dc.title | ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ДУХОВНО-ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ СТАРШОКЛАСНИКІВ У ПРОЦЕСІ ЗАНЯТЬ ФІЗИЧНОЮ КУЛЬТУРОЮ | uk_UA |
dc.title.alternative | PEDAGOGICAL CONDITIONS FOR THE FORMATION OF SPIRITUAL-VALUED ORIENTATIONS IN THE PROCESS OF PHYSICAL CULTURE | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |