dc.contributor.author | Мосейчук, Юрій | |
dc.contributor.author | Курнишев, Юрій | |
dc.date.accessioned | 2021-09-03T10:47:17Z | |
dc.date.available | 2021-09-03T10:47:17Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Мосейчук Ю.Ю., Курнишев Ю.А. Педагогічні умови адаптації майбутніх учителів фізичної культури до професійної діяльності в закладах загальної середньої освіти. Інноваційна педагогіка: науковий журнал Причорноморського науково-дослідного інституту економіки та інновацій. Спецвипуск. Причорноморськ. Видавничий дім «Гельветика». 2020. С. 150-154 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2663-6085 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/595 | |
dc.description | This article is devoted to clarification of the essence and structure of the phenomenon of “adaptation of future teachers of physical culture for professional activity”; definition of the components, criteria and indicators of adaptability of future teachers of physical culture while learning in a higher education institution, the identification of pedagogical conditions of adaptation of future teachers of physical culture, to professional activities; develop a structural-functional model of realisation of pedagogical conditions of adaptation of future teachers of physical culture. to professional activity and testing its effectiveness. We have refined the concept of «adaptation» as a process of adaptation of personality to the new conditions of life and integration into a new social environment during the period of any activity. Adaptability was identified as the result of adaptation of personality to the new conditions of life, to the new environment, adaptability as the ability to adapt to new conditions of life, to a new social environment. Under the adaptation of future teachers of physical culture to the profession understand the mastery of future teachers’ professional knowledge in the learning process in higher education institution, adaptation of future teachers to the demands of their profession, the formation of future teachers as professionals. Under the professional activity of future teachers of physical culture we understand the complex psychological-pedagogical education, pedagogical skills, self-awareness of their own actions; a set of competencies that are inherent in teachers of physical culture. Under pedagogical conditions, we understand the totality of the circumstances that foster successful adaptation of future teachers of physical culture to the space of institutions of higher education and their chosen profession. We have identified pedagogical conditions, contributing to the adaptation of future teachers of physical culture for professional work: promoting positive motivational attitudes for future professional pedagogical activity; reflected in the content of the normative disciplines of the nature and complexity of vocational and educational activities; strengthening the reflective component of preparation for professional pedagogical activities by considering the potential of pedagogical practices. | uk_UA |
dc.description.abstract | Статтю присвячено визначенню показників рівня адаптованості майбутніх учителів фізичної культури під час навчання в закладі вищої освіти, виявленню педагогічних умов адаптації майбутніх учителів фізичної культури до професійної діяльності; реалізації педагогічних умов адаптації майбутніх учителів фізичної культури. до професійної діяльності в закладах загальної середньої освіти. Було уточнено поняття «адаптація» як процес пристосування особистості до нових умов життєдіяльності, включення в нове соціальне середовище в період будь-якої діяльності. Адаптованість було визначено як результат пристосування особистості до нових умов життєдіяльності, до нового середовища, адаптивність як здатність пристосуватися до нових умов життєдіяльності, до нового соціального середовища. Під адаптацією майбутніх учителів фізичної культури до професійної діяльності в закладах загальної середньої освіти розуміємо опанування майбутніми вчителями професійних знань у процесі навчання в закладі вищої освіти, пристосування майбутніх учителів до вимог своєї професії, становлення майбутніх учителів як професіоналів. Під професійною діяльністю майбутніх учителів фізичної культури ми розуміємо складне психолого-педагогічне утворення, систему педагогічних умінь і навичок, самоаналіз власних дій; набір компетентностей, що притаманні учителям фізичної культури. Під педагогічними умовами ми розуміємо сукупність обставин, які сприятимуть успішній адаптації майбутніх учителів фізичної культури до простору закладів вищої освіти та до обраного фаху. Виявлено педагогічні умови, що сприятимуть адаптації майбутніх учителів фізичної культури до професійної діяльності: стимулювання позитивної мотиваційної настанови до майбутньої професійно-педагогічної діяльності; відображення у змісті нормативних дисциплін специфіки та складності професійно-педагогічної діяльності; посилення рефлексивної складової частини підготовки до професійно-педагогічної діяльності шляхом урахування потенціалу педагогічної практики. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Фізичної культури та основ здоров'я | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ІННОВАЦІЙНА ПЕДАГОГІКА. Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій | uk_UA |
dc.subject | майбутні вчителі фізичної культури, адаптація, професійна діяльність, педагогічні умови | uk_UA |
dc.subject | future teachers of physical culture, adaptation, professional activity, pedagogical conditions | uk_UA |
dc.title | ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ АДАПТАЦІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ | uk_UA |
dc.title.alternative | PEDAGOGICAL CONDITIONS OF ADAPTATION OF FUTURE PHYSICAL TRAINING TEACHERS | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |