Методика навчання технологічної освітньої галузі в початковій школі: навчально-методичний посібник
Abstract
Технологічна освітня галузь посідає важливе місце у
плані соціокультурного розвитку особистості учня, його
здатності до самоідентифікації, самовираження і
самовизначення у предметно-перетворювальній проєктнотехнологічній діяльності. Уроки вивчення дизайну та
технологій розвивають творчі здібності учнів, їх здатність і
готовність творити виробничу культуру власного народу,
держави, є основою для подальшого успішного професійного
життя в умовах сучасного виробництва. Їх мета цілісний
розвиток особистості дитини засобами предметноперетворювальної діяльності, формування ключових та
предметної проєктно-технологічної компетентностей,
необхідних для розв’язання життєвих проблем, культурного й
національного самовираження