Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorПерепелюк, Інна
dc.date.accessioned2022-11-23T09:02:20Z
dc.date.available2022-11-23T09:02:20Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6105
dc.description.abstractВ умовах сьогодення відбувається переорієнтація особистості педагога на нові результати: висуваються якісно нові вимоги до рівня професіоналізму вихователя закладу дошкільної освіти. Сучасний заклад дошкільної освіти (ЗДО) потребує вихователя, здатного адекватно та швидко реагувати на зміни освітньої ситуації, використовувати інноваційні технології виховання, спроможного до принципової їх переорієнтації на сучасні пріоритети, до творчого розв’язання нових назрілих проблем, у зв’язку з чим мета освіти може бути представлена як безперервний особистісно-професійний розвиток педагога якісно нового типу.uk_UA
dc.description.sponsorshipПедагогіки та психології дошкільної освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвів : ЛНУ імені Івана Франкаuk_UA
dc.subjectтворчість, заклад дошкільної освіти, творчий потенціал, професійна діяльністьuk_UA
dc.titleТворчість – як показник професійної компетентності вихователя закладу дошкільної освіти.uk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу