Показати скорочений опис матеріалу
НАРОДНА ТА АВТОРСЬКА КАЗКА ЯК ЗАСІБ МОРАЛЬНО-ЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
dc.contributor.author | Рудницька-Юрійчук, Ірина | |
dc.date.accessioned | 2022-11-23T20:53:23Z | |
dc.date.available | 2022-11-23T20:53:23Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Рудницька-Юрійчук І.Р. Народна та авторська казка як засіб морально-етичного виховання дітей дошкільного віку. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка»). Вип. № 8 (13). Київ, 2022. С.229-240 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2786-4952 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6172 | |
dc.description.abstract | Потреба виховувати дітей і молодь на таких морально-духовних цінностях, що сприятимуть формуванню гуманної, чесної, доброї, справедливої людини,яка буде жити за законами добра – нагальна потреба сучасного українського суспільства. Пер ші роки життя дитини – першікроки до духовного ідеалу, і саме вони за певних умов можуть перетворитися в любов до правдитакраси, тяглість до рідного краю. Отже, основне завдання вихователівполягає у залученні дітей дошкільного вікудо духовних переживань, намагання зробити прагнення дитячих душ щирими, глибокими, різносторонніми. Ці навички формуються у дитинине за один місяць і навіть не за рік; даний процес відбуваєтьсяповільно, поступово, їх виховання значною мірою залежить від наполегливості й майстерності педагогів, їхньої поваги до дитини. Глибокої уваги вихователів потребує питання про шляхи формування у дошкільниківдуховного світогляду і відповідної системи цінностей. Ідеться про важливість виховання на засадах морально-етичного виховання, головний принцип якого можна сформулювати так:чини з іншими так, як хочеш, щоб чинили з тобою. Морально-етичне, духовневиховання дитини дошкільного вікутісно переплітається із емоційним розвитком. Посереднім показником становлення її духовної сфери і моральних якостей стає емоційне ставлення дитини до навколишнього світу. Емоційне ставлення до дійсності дитина переосмислює через художню літературу. Література, якуздатні сприймати діти дошкільного віку, ознайомлюючи їх з подіями і явищами навколишнього світу, водночас формує у них перші моральні і духовні цінності, морально-етичні уявлення і оцінкинавколишньої дійсності.У статті проаналізовані аспекти морально-ет ичноговиховання дітейдошкільного віку. З'ясовано, що організація морально-духовного виховання дошкільників засобами казки є ефективною технологією виховання і особистісного розвитку дитини. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | кафедра педагогіки та психології дошкільної освіти | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Громадська наукова організація «Всеукраїнськаасамблея докторів наук з державного управління» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;8 (13) | |
dc.subject | діти дошкільного віку, література, морально-етичне виховання, народна та авторська казка. | uk_UA |
dc.title | НАРОДНА ТА АВТОРСЬКА КАЗКА ЯК ЗАСІБ МОРАЛЬНО-ЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету