Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorРудницька-Юрійчук, Ірина
dc.date.accessioned2022-11-23T20:53:23Z
dc.date.available2022-11-23T20:53:23Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationРудницька-Юрійчук І.Р. Народна та авторська казка як засіб морально-етичного виховання дітей дошкільного віку. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка»). Вип. № 8 (13). Київ, 2022. С.229-240uk_UA
dc.identifier.issn2786-4952
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6172
dc.description.abstractПотреба виховувати дітей і молодь на таких морально-духовних цінностях, що сприятимуть формуванню гуманної, чесної, доброї, справедливої людини,яка буде жити за законами добра – нагальна потреба сучасного українського суспільства. Пер ші роки життя дитини – першікроки до духовного ідеалу, і саме вони за певних умов можуть перетворитися в любов до правдитакраси, тяглість до рідного краю. Отже, основне завдання вихователівполягає у залученні дітей дошкільного вікудо духовних переживань, намагання зробити прагнення дитячих душ щирими, глибокими, різносторонніми. Ці навички формуються у дитинине за один місяць і навіть не за рік; даний процес відбуваєтьсяповільно, поступово, їх виховання значною мірою залежить від наполегливості й майстерності педагогів, їхньої поваги до дитини. Глибокої уваги вихователів потребує питання про шляхи формування у дошкільниківдуховного світогляду і відповідної системи цінностей. Ідеться про важливість виховання на засадах морально-етичного виховання, головний принцип якого можна сформулювати так:чини з іншими так, як хочеш, щоб чинили з тобою. Морально-етичне, духовневиховання дитини дошкільного вікутісно переплітається із емоційним розвитком. Посереднім показником становлення її духовної сфери і моральних якостей стає емоційне ставлення дитини до навколишнього світу. Емоційне ставлення до дійсності дитина переосмислює через художню літературу. Література, якуздатні сприймати діти дошкільного віку, ознайомлюючи їх з подіями і явищами навколишнього світу, водночас формує у них перші моральні і духовні цінності, морально-етичні уявлення і оцінкинавколишньої дійсності.У статті проаналізовані аспекти морально-ет ичноговиховання дітейдошкільного віку. З'ясовано, що організація морально-духовного виховання дошкільників засобами казки є ефективною технологією виховання і особистісного розвитку дитини.uk_UA
dc.description.sponsorshipкафедра педагогіки та психології дошкільної освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherГромадська наукова організація «Всеукраїнськаасамблея докторів наук з державного управління»uk_UA
dc.relation.ispartofseries;8 (13)
dc.subjectдіти дошкільного віку, література, морально-етичне виховання, народна та авторська казка.uk_UA
dc.titleНАРОДНА ТА АВТОРСЬКА КАЗКА ЯК ЗАСІБ МОРАЛЬНО-ЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу