Show simple item record

dc.contributor.authorФолік, Леся Михайлівна
dc.date.accessioned2023-01-01T12:07:18Z
dc.date.available2023-01-01T12:07:18Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6293
dc.description.abstractПроблема виховання та навчання дітей з порушеннями психофізичного розвитку (ППФР) вже давно турбує сучасне суспільство. Дане питання зумовлене постійним оновленням змісту спеціальної освіти та впровадженням новітніх педагогічних корекційних технологій, які мають на меті допомогти дітям з особливими освітніми потребами (ООП). Визначають різні категорії дітей з ООП, найбільш поширеною серед них є категорії дітей із порушеннями мовлення. Порушення мовлення, зазвичай, виступають як самостійні порушення розвитку, так і на тлі інших порушень, як вторинна симптоматика. Всі порушення мовлення в межах логопедичної науки, класифікуються в межах психолого-педагогічної та клініко-педагогічної класифікацій. Проблемою заїкання займаються не лише логопеди, вона актуальна для психологів, педагогів, реабілітологів, арт-терапевтів, дефектологів, представників медичної галузі. Багато фахівців, що вивчали проблему заїкання, вважають, що раннє послаблення негативних психічних станів, сприятливо впливає на подальше подолання проявів цього порушення. Останнім часом актуальності набуває такий засіб додаткового впливу: лікування та реабілітації як ароматерапія, адже вона є більш природним, майже не викликає побічних реакцій, зменшує важкість перебігу порушень, підвищує імунітет. ЇЇ мета – усунення або ослаблення мовленнєвих судом і супутніх розладів голосу, дихання, моторики та мовлення; оздоровлення і зміцнення нервової системи і всього організму в цілому, сприятливий психологічний вплив на стан нервової системи.uk_UA
dc.description.sponsorshipпедагогіки та психології дошкільної освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectпорушення психофізичного розвиткуuk_UA
dc.subjectкорекційні технологіїuk_UA
dc.subjectспеціальна освітаuk_UA
dc.subjectпорушення мовленняuk_UA
dc.subjectзаїкання, корекціяuk_UA
dc.subjectароматерапія.uk_UA
dc.titleВикористання ароматерапії в логокорекційній роботі з заїкуватими дошкільникамиuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record