Показати скорочений опис матеріалу
ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ УЧНІВ У НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ
dc.contributor.author | Мельничук, Світлана Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2023-01-26T16:23:16Z | |
dc.date.available | 2023-01-26T16:23:16Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6499 | |
dc.description.abstract | На сьогоднішній день значне зростання кількості дітей із особливими потребами в закладах освіти являється однією із головних проблем навчально-виховного процесу. Відповідно, реалізація ідеї впровадження технологій інклюзивного навчання в Новій українській школі має здійснюватись із врахуванням особливостей та нахилів дітей для визначення шляхів та методів подальшого їх розвитку і моделей взаємодії команди супроводу, організації консультацій для батьків. Пріоритетна сутність вказаної проблеми полягає в наступному: процес навчання і виховання школярів із особливими потребами в умовах загальноосвітніх закладів освіти (ЗЗСО) не забезпечений в достатній мірі науково-методичним інструментом, котрий би міг збалансувати корекційно-розвивальний та навчально-виховний процеси, й таким чином забезпечити відповідні рівні підтримки і розвитку. На сьогоднішній день Міністерством соціальної політики України відповідно до даних Державної служби статистики з-поміж осіб з інвалідністю зареєстровано понад 163,9 тисячі дітей із вродженими вадами. У 18687 інклюзивних класах навчається 25 078 учнів. Націленість політики держави на забезпечення якісної освіти осіб із особливими потребами (далі – ООП) гостро ставить питання щодо потреби в організації інклюзивного освітнього середовища. Інклюзивна освіта посідає одне із пріоритетних місць в освітніх реформах. Значна кількість змін вже відбулося в ланці початкової освіти, що пов’язані із Концепцією НУШ і запровадження нових освітніх стандартів. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Кафедра педагогіки та методики початкової освіти | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.title | ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ УЧНІВ У НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету